domingo, 27 de septiembre de 2015

Ellie Goulding: la perfección rubia visita nuestro país en 2016

Recientemente Ellie Goulding ha estrenado nuevo éxito.
A parte de mostraros esta perfecta canción (que guapa sale la jodida en el vídeo), quería deciros por si no lo sabéis que Ellie vendrá a España en el 2016.
El día 5 de febrero irá a Badalona y el 6 a Madrid. Dos únicas paradas (como suelen hacer todos) en las ciudades de siempre.
Las entradas salieron a la venta el día 25, por lo que si os interesa todavía tenéis tiempo para haceros con la vuestra.
Yo iría, lo juro. Pero con lo de mi madre... no puedo hacer planes a tan largo plazo y menos en esas fechas. No se, si veo que puedo ir y más adelante todavía quedan entradas a lo mejor me da el venazo a lo Maroon 5 y me voy jajajajaja
Las entradas cuestan unos 45€ (las normales), las VIP y las que compras para no hacer cola son un poco (bastante) más caras, pero tampoco tan tan caras como otras veces.
Si las vais a comprar por internet, yo os aconsejo ticketmaster, yo siempre las compro ahí, y de momento es bastante fiable (eso sí, siempre con pay pal o tarjeta de débito).
Así que todo los fans a ir a verla para que tenga éxito y vuelva a venir!
Y ahora os dejo con su última perfección
ON MY MIND
Oh, oh
Uh-oh-oh-oh
Eh

It's a little blurry how the whole thing started
I don't even really know what you intended
Thought that you were cute and you could make me jealous
Poured it down, so I poured it down
Next thing that I know I'm in a hotel with you
You were talking deep like it was mad love to you
You wanted my heart but I just liked your tattoos
Poured it down, so I poured it down

And now I don't understand it
You don't mess with love, you mess with the truth
And I know I shouldn't say it
But my heart don't understand

Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
But my heart don't understand
Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
Why I got you on my mind

I always hear, always hear them talking
Talking 'bout a girl, 'bout a girl with my name
Saying that I hurt you but I still don't get it
You didn't love me, no, not really
Wait, I could have really liked you
I'll bet, I'll bet that's why I keep on thinking 'bout you
It's a shame, you said I was good
So I poured it down, so I poured it down

And now I don't understand it
You don't mess with love, you mess with the truth
And I know I shouldn't say it
But my heart don't understand

Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
Why I got you on my mind
But my heart don't understand
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mi-i-i-i-ind

You got yourself in a dangerous zone
Cause we both have the fear, fear of being alone

And I still don't understand it
You don't mess with love, you mess with the truth
And my heart don't understand it, understand it, understand it

Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
But my heart don't understand
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
But my heart don't understand
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind
You think you know somebody
Why I got you on my mind

1 comentario :

  1. ¡Ohhh!
    ¡Adoro a Ellie Goulding! ^.^ ¡Me encantaaa! Iría de cabeza ahora mismo a comprar las entradas, pero no creo que pueda >_< (No creo que me dejen, que es otra cosa).
    Besos!
    Lurei Book

    ResponderEliminar